Saturday 8 October 2011

fiinall EXAM :)



Aku ni orangnye bukan pandai mane, bukan cegu ajar memang 100% nak paham kan, kadang-kadang masuk, kadang-kadang ngantok, memang paham pulak enn, tapi kekadang paham, dan bile nak buat tu lupee, ahh macam-macam ! Janji kat mama tak nak fail sains ngan math lagi :') Tak sanggup nak hampakan harapan mama abah. Tinggal aku sorang je anak mama abah yang tengah sekolah, aku teringin nak jadi anak yang terbaik antara abang dan kakak ngan adek aku. Yee! Aku nak mama abah bangga dengan aku, hehee ayat belagak nak mampuss ! Tapiii, aku selalu doa supaya kami 4 beradek dapat bahagiakan mama abah dengan kejayaan dan jadi orang yang berguna untuk agama, bangsa dan negara, Insyaallah ^^ Tadi abah cakap 'lisa nanti dah besar jadi cikgu jelaa lisa cakap 'Jangan laa cikgu, jadi lah pensyarah' Abah jawab 'Same jelaa..' Ohh okay okay, jangan gaduh pasal kite eahh xD Aku tak piker lagi nak jadi apee, dalam hati ni nak jadi suri rumah tangga sepenuh masa jeh, ngee :p Tak laa macam tuhh, gile apee. Beribu duit mama bapak aku habeskan, takkan nak rugikan macam tu jep. Teringat Ustaz Azmi pulak tetibee :'( Hidup dunia tak lame pun, hidup akhirat tu yang kekal abadi :') Huhh. okay nak stadi. Baii. Lisa sayang mama abah :) Doakan aku dapat result yang besh untuk 

final nii. Amin :) Korang yang lain tuu, all the best k :) 



No comments:

Post a Comment